بارسلونا
دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : داوود

تيم فوتبال استيل آذين درآستانه سقوط به ليگ دو
 

مديرعامل باشگاه استيل آذين سمنان به دليل قطعي شدن کسر 12 امتياز از تيم فوتبال اين باشگاه و احتمال سقوط سرخپوشان سمناني به مسابقات فوتبال ليگ دسته دوم از سمت خود کناره گيري کرد.


 

    به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه کسر 12 امتیاز از تیم فوتبال استیل آذین توسط فیفا قطعی شد، این تیم در خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفته است.

براساس این گزارش، پرداخت نشدن 20 هزار فرانک سوئیس جهت هزینه مختومه شدن پرونده دادرسی باشگاه استیل آذین در کمیته انضباطی فیفا، تیم فوتبال این باشگاه را با خطر جدی سقوط به دسته دوم مواجه کرده است.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه استیل آذین به دنبال وقوع این مشکلات  از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد تا مشکلات سرخپوشان سمنانی بیش از پیش شود.

کسر 12 امتیاز از تیم فوتبال استیل آذین به دلیل شکایت مربیان هلندی است که پیش از این هدایت سرخپوشان را برعهده داشتند اما مطالبات مالی‌شان به موقع پرداخت نشده بود.

استیل آذین سمنان در حال و در پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول با کسب 10 امتیاز و کسر 2 امتیاز قعرنشین گروه "الف" این مسابقات است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

سرزمین سرگرمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 461
بازدید کل : 7909
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود